lauantai 11. toukokuuta 2013

Moi
perjantain oli kiva päivä olin systerin ja yhen Jennan kanssa ulkona
sitte me tehtii kaikkee kivaa ja muuta lorpöteltiin:D
Olin eilen siisAnnilla eli siis kaverilla yötä ja nii
Eli eilen li siis perjantai ja nyt lauantai
ja siellä mun kaverilla me oltiin koneella,ulkona
ja oltiin sen pikku systerin kaa.
Nyt mä oon sit kotona ja ja me käytiin
mäkissä syömässä äitin kaa
ja sen jälkeen me mentiin lidliin ja sitten taas k marketiin.
Ja ehkä ehkä en oo varma nii värjään riukset tai teen raitoja 
nii huomenna ja annan mun siskollekki vähän raitoja tai siis tehään sillekin.
Hissi

                                                     ykos kerros


                                                                      Nam ;)
                                                        <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti